19 Mar 2016

Ternyata beginilah...


Assalamualaikum...



Ternyata, beginilah PATAH HATI

Kita  tidak akan dapat memulakan
Sesuatu yang baru dengan sempurna 
Apabila belum menutup yang lama dan merelakannya

Sebelum ini,
Ku fikir PATAH HATI itu perihal yang mudah untuk dihadapi
Untuk dijalani, dan diperbaiki

Namun aku salah 
Ternyata tidak, patah hati tidak pernah mudah

Aku cuba mengalihkan fikiran yang bermain-main di mindaku
Jauh dan pergi
Kau orang yang telah mematahkan sekeping hati.

Hidup seharusnya mampu untuk diteruskan 
Seperti biasa bukan ?
Kerana hati yang patah pasti ada ubat penyembuhnya

Dan...

Aku akan berjalan perlahan - lahan.
Mencari kembali kekuatan 
Walau memaksakan diri begitu melelahkan

PATAH HATI begitu menyakitkan.


Ada nama yang aku ingin lupa
Ada rasa yang aku ingin hapus


Nukilan_Qh_





No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan komen ya...

Note: only a member of this blog may post a comment.